martes, 7 de noviembre de 2017

NATUR 1.GAIA

Kaixo, kaixo lagunak.

Aste bikaina izango da hau.
Ostegunean gizarteko kontrola eta ostiralean natur zientziakoa.
Ikastea errezago izateko hona hemen zenbait joku.

Klikatu azpimarratuta dauden hitzen gainean jokuetara joateko.

1.- Bizi funtzioak. Pentsatu eta jolastu.

2.- Nutrizio funtzioa. Hona hemen bideo bat eta jolask eta galderak.

3.- Digestioaren prozesua ulertzeko. Hona hemen bideo bat eta gero jolas bat.

4.- Arnas prozesua ulertzeko. Hona hemen bideo bat eta gero jolasa.

5.- Zirkulazio aparatua ulertzeko. Hona hemen bideo eta jolas batzuk.

6.- Irazketa aparatua ulertzeko. Hona hemen bideo bat eta gero jolasa.

7.- Harreman funtzioak nola funtzionatzen du? Jolastu eta ikasi.

8.- Ugalketa. Jolastu eta ikasi.

Uste dugu nahikoa dela. Denak ondo egiten badituzu bikain bat aterako duzu.

😜Ondo pasa. Eta ez ahaztu, gustatzen bazaizu komentatu.

Ondo izan...

6 comentarios:

  1. Ricar eginditut era gainditu dut






    ENEKO

    ResponderEliminar
  2. Barbate egin donut eta gainditu dut😄😄😄😄😄😄

    ResponderEliminar
  3. Barkatu berriro baina amaron teléfono Gaizki idastendu egin ditut eta gainditu dut

    ResponderEliminar
  4. Kaixo ni Eneko naiz eta belarria ondo daukat medicura joan naiz tantak eman dizkidate bihar eskolara noa

    ResponderEliminar
  5. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

    ResponderEliminar
  6. Ricar soy Maite no funciona el juego de mate me pone este juego no es compatible no se si es del blog o de que es por favor resuelbemelo.

    ResponderEliminar